رئيس جمعيت هلال احمر نايين گفت: همزمان با فرا رسيدن هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي، دوره آموزشي يك‌روزه بازآموزي و توان افزائي امدادگران در اين شهرستان اجرا شد.

دوره آموزشي بازآموزي و توان‌افزايي
 

ابراهيم عادلزاده  در رابطه با لزوم توجه به امر آموزش در كاهش اثرات بلاياي طبيعي اظهار داشت: اعضاي داوطلب و امدادگران جمعيت هلال احمر شهرستان نايين، در طول اين هفته در برنامه‌هاي مختلف، آمادگي خود را براي مقابله و آمادگي در برابر بلاياي طبيعي نشان دادند.
وي ادامه داد: ايجاد حساسيت، افزايش سطح آگاهي و آموزش عموم افراد جامعه از اهداف مهم هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي است.

  » ادامه خبر