اجرای دوره آموزشی امدادگرن هلال احمر نایین
رئيس جمعيت هلال احمر نايين گفت: همزمان با فرا رسيدن هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي، دوره آموزشي يكروزه بازآموزي و توان افزائي امدادگران در اين شهرستان اجرا شد.

ابراهيم عادلزاده در رابطه با لزوم توجه به امر آموزش در كاهش اثرات بلاياي طبيعي اظهار داشت: اعضاي داوطلب و امدادگران جمعيت هلال احمر شهرستان نايين، در طول اين هفته در برنامههاي مختلف، آمادگي خود را براي مقابله و آمادگي در برابر بلاياي طبيعي نشان دادند.
وي ادامه داد: ايجاد حساسيت، افزايش سطح آگاهي و آموزش عموم افراد جامعه از اهداف مهم هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي است.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و پنجم مهر ۱۳۸۹ ساعت 8:53 توسط مدیر وبلاگ
|