استقبال مردم نائین وا نارک از کاروان پیاده انصار الحسین (ع)

مردم شهرستان نائین و انارک بمنظور حمایت از حرکتهای فرهنگی و ترویج فرهنگ ناب حسینی ، همچون سالهای گذشته از دهمین کاروان زائرین پیاده انصار الحسین (ع) استقبال کردند .
استقبال مردم از کاروان پیاده انصار الحسین (ع)


محمد رجبی ، سرپرست این کاروان گفت : هدف از این حرکت ، اشاعه فرهنگ عاشورائی و شور حسینی در شهرها و روستاهای طول مسیر است . وی استقبال از زائرین حسینی را بهترین اقدام در برابر تهاجم دشمنان برشمرد و گفت : تنها هدف دشمنان اسلام کم رنگ جلوه دادن ارزشهای والای فرهنگ عاشورائی است .

وی افزود : این کاروان قصد دارد مسیر مشهد مقدس تا شلمچه را بمدت 55 روز بپیماید .

در این گروه 60 نفری ، جوان 17 ساله و پیرمرد 68 ساله حضور دارند که مسن ترین آنها نهمین باراست که این مسیر را با کاروان طی کرده است . ورود این کاروان بازیارت قبور شهداآغاز شد. کاروان فوق که تاکنون 1050 کیلومترپیاده مسیر را طی کرده در ورود به شهرنایین ، با استقبال گرم مردم و مسئولین مواجه گردید .


  » ادامه خبر