رئیس جمعیت هلال احمر نائین در گفتگوی روز دوشنبه با خبرنگاران ازجلسه گردهمائی مربیان شاخه دانش آموزی هلال احمر در مدارس باحضور اعضاء در جمعیت هلال احمر نایین خبرداد .

 دانش آموزی هلال احمر در نائینابراهیم عادل زاده نائینی ، هدف از اجرای این جلسه را ارتقاء توسعه و مشارکت هر چه بیشتر دانش آموزان در فعالیتهای اجتماعی و خدمات بشردوستانه و امدادی در تداوم همکاریها عنوان و افزود : حمایت از فعالیتهای شاخص شاخه دانش آموزی هلال احمر در مدارس از جمله امور مورد بحث در این برنامه میباشد .

وی از دیگر برنامه های این گردهمائی را تسهیل همکاری بین گروههای فوق و استفاده متقابل از امکانات و ظرفیتها بمنظور جذب و سازماندهی دانش آموزان و برنامه ریزی در این خصوص دانست .

ادامه خبر