گردهمائی مربیان شاخه دانش آموزی هلال احمر در نائین
رئیس جمعیت هلال احمر نائین در گفتگوی روز دوشنبه با خبرنگاران ازجلسه گردهمائی مربیان شاخه دانش آموزی هلال احمر در مدارس باحضور اعضاء در جمعیت هلال احمر نایین خبرداد .
ابراهیم عادل زاده نائینی ، هدف از اجرای این جلسه را ارتقاء توسعه و مشارکت هر چه بیشتر دانش آموزان در فعالیتهای اجتماعی و خدمات بشردوستانه و امدادی در تداوم همکاریها عنوان و افزود : حمایت از فعالیتهای شاخص شاخه دانش آموزی هلال احمر در مدارس از جمله امور مورد بحث در این برنامه میباشد .
وی از دیگر برنامه های این گردهمائی را تسهیل همکاری بین گروههای فوق و استفاده متقابل از امکانات و ظرفیتها بمنظور جذب و سازماندهی دانش آموزان و برنامه ریزی در این خصوص دانست .
ابراهیم عادل زاده نائینی ، هدف از اجرای این جلسه را ارتقاء توسعه و مشارکت هر چه بیشتر دانش آموزان در فعالیتهای اجتماعی و خدمات بشردوستانه و امدادی در تداوم همکاریها عنوان و افزود : حمایت از فعالیتهای شاخص شاخه دانش آموزی هلال احمر در مدارس از جمله امور مورد بحث در این برنامه میباشد . وی از دیگر برنامه های این گردهمائی را تسهیل همکاری بین گروههای فوق و استفاده متقابل از امکانات و ظرفیتها بمنظور جذب و سازماندهی دانش آموزان و برنامه ریزی در این خصوص دانست .
+ نوشته شده در چهارشنبه یازدهم اسفند ۱۳۸۹ ساعت 6:45 توسط مدیر وبلاگ
|