فرمانده انتظامي شهرستان خور و بيابانك گفت: با اجراي طرح پاكسازي جاده‌ها و معابر فرعي و ارتقاي امنيت جاده‌هاي خاكي و كويري شهرستان خور و بيابانك، حاشيه كوير ديگر نمي‌تواند محل امني براي قاچاقچيان باشد.
حاشيه كوير ديگر براي قاچاقچيان امن نيست
 

به گزارش خبرگزاري فارس از خور و بيابانك، محمودرضا صادقي پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اين شهرستان اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تاكنون، حدود 300 كيلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان توسط نيروهاي مبارزه با مواد مخدر كشف و ضبط شده كه 200 كيلوگرم آن از نوع سنتي و 100 كيلوگرم آن از نوع ماده مخدر صنعتي است.


ادامه خبر