سارق جوان طعمه‌هاي خود را با آب‎ميوه مسموم مي‌كرد

 مرد جوان 25ساله براي سرقت از دختران جوان آنها را با آب‎ميوه بي‌هوش مي‌كرد و سپس اموالشان را به‎سرقت مي‌برد.


 سارق جوان

به گزارش خبرنگار حوادث فارس،‌ عصر 3 خرداد امسال زن جوان 18ساله‌اي در مراجعه به شعبه نهم بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران در طرح شكايت خود گفت: تمام اموال همراهم شامل طلا و جواهرات و وجوه نقد همراهم توسط جواني به نام سعيد كه از حدود يك ماه پيش با آو آشنا شده بودم، به سرقت رفته است.

با تشكيل پرونده مقدماتي در شعبه نهم بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران، به دستور پيرگزي، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.


  ادامه خبر