سارق جوان طعمههاي خود را با آبميوه مسموم ميكرد
سارق جوان طعمههاي خود را با آبميوه مسموم ميكرد
مرد جوان 25ساله براي سرقت از دختران جوان آنها را با آبميوه بيهوش ميكرد و سپس اموالشان را بهسرقت ميبرد.

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، عصر 3 خرداد امسال زن جوان 18سالهاي در مراجعه به شعبه نهم بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران در طرح شكايت خود گفت: تمام اموال همراهم شامل طلا و جواهرات و وجوه نقد همراهم توسط جواني به نام سعيد كه از حدود يك ماه پيش با آو آشنا شده بودم، به سرقت رفته است.
با تشكيل پرونده مقدماتي در شعبه نهم بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران، به دستور پيرگزي، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم خرداد ۱۳۹۰ ساعت 22:45 توسط مدیر وبلاگ
|